2e PAASDAG OPEN!

Vragen over A-meubel

Vragen over A-meubel

Veel gestelde vragen
 

Voor deze blog hebben wij de meest gestelde vragen en hun antwoorden voor u op een rijtje gezet. Mocht uw vraag er nou niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op via 088-844 8888 of via info@a-meubel.nl.
 

 

Wat is het adres van jullie filialen en wat zijn hun openingstijden?

Wij hebben tien winkels in Nederland: Amersfoort, Amsterdam, Alphen aan den Rijn, Apeldoorn, Delft, Eindhoven, Enschede, Leeuwarden, Nijmegen, Roosendaal, Tilburg en Zwolle.
Bekijk onze website voor de adresgegevens en openingstijden.
U bent van harte welkom om langs te komen!

 

Wat is het adres van jullie magazijn waar ik mijn meubels zelf op kan halen?

Mocht u bij het plaatsen van uw order hebben gekozen om de meubels zelf te komen ophalen uit ons magazijn, dan vraagt u zichzelf natuurlijk af waar ons magazijn precies zit. Het adres van het magazijn is Algolweg 5 in Amersfoort. Wij vragen u wel van te voren een afspraak te maken met onze afdeling planning (088-844 8888) om uw meubels af te kunnen halen.

 

Waar kan ik mijn orderstatus vinden?

U kunt uw orderstatus vinden op onze website. Klik hiervoor op het menu Orderstatus boven in het scherm of volg deze link: https://klantportaal.a-meubel.nl/ Hier kunt u inloggen met uw postcode en/of e-mailadres en ziet u binnen een mum van tijd uw orderstatus verschijnen. Mocht er iets fout gaan bij het laden van de status, dan kunt u het beste contact opnemen met onze afdeling orderadministratie via order@a-meubel.nl of 088-844 8888.

 

Mijn order wordt morgen bezorgd, waar kan ik het tijdstip van bezorging zien?

Het is zo ver! Uw meubels worden morgen bezorgd. Spannend! Maar wanneer kunt uw ze nou precies verwachten? Het levertijdstip is na 17.00 (de dag voor levering) via uw A-meubel account in te zien. U kunt hiervoor inloggen met uw postcode via de volgende link: https://klantportaal.a-meubel.nl/.

 

Hoe kan ik een service melding maken of schade melden?

Heeft u uw nieuwe meubels ontvangen en ontbreekt er iets, is er sprake van schade of heeft u een opmerking of klacht?  Dan kunt u het beste ons service formulier invullen via de website. Wij komen dan zo snel mogelijk bij u terug met een gepaste oplossing.